Pages

Saturday, August 27, 2005

He left this morning..

Hi baby. My flight is 8am, Saturday morning.

Yup that was it. The last msg. We had a short chat last night. Sheeshh..I was an idiot. I was trying so hard to sound cheerful that I think I came across as really idiotic. Who cares. This morning he left. Me cant call cuz pardner is home. Today I feel like a zombie. Cant even sleep last night and woke up really early. I woke up before 8 and stared at the watch until in turned 8am. I think I am officially losing my mind.

Aku tak bisa luluhkan hatimu
Dan aku tak bisa menyentuh cintamu
seiring jejak kakiku bergetar
Aku tak terpagut oleh cintamu
Menelusup hariku dengan harapan
Namun kau masih terdiam membisu

Sepenuhnya aku ingin memelukmu
Mendekap penuh harapan tuk mencintaimu
Setulusnya aku akan terus menunggu
Menanti sebuah jawaban tuk memilikimu

Betapa pilunya rindu menusuk jiwaku
Semoga kau tau isi hatiku
Dan seiring waktu yg terus berputar
Aku masih terhanyut dalam mimpiku

Sepenuhnya aku ingin memelukmu
Mendekap penuh harapan tuk mencintaimu
Setulusnya aku akan terus menunggu
Menanti sebuah jawaban tuk memilikimu